0850 303 48 40
KARGOM NEREDE ? | | BİZE ULAŞIN

Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Kargoya verme süreci üretici firmanın stok durumuna göre değişim göstermektedir. Stokta olan ürünler için saat 18.00 öncesinde verdiğiniz siparişleriniz aynı gün içinde hazırlanıp kargoya verilmektedir.

Bu saat sonrasında verdiğiniz siparişleriniz ise ertesi gün kargoya verilir. Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

Eğer ürün, üretici firma stoklarında bulunmuyorsa üretim tarihi tarafınıza bildirilir.

 

İndirim dönemlerinde ürünüm ne zaman kargoya verilir?

İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 1-2 iş günü arasında değişmektedir.

 

Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğim siparişler ne zaman kargoya verilir?

Haftasonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

 

Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

Siparişleriniz "MNG Kargo veya PTT Kargo" ile ulaştırılacaktır.

 

Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

Asrimoda’dan yapacağınız Yurtiçi 150 TL ve üzeri, Avrupaya 100 € (Euro) ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz.

 

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

İade gönderimlerde kargo ücreti sizlere aittir. Anlaşmalı olduğumuz "MNG Kargo ve PTT Kargo" aracılığıyla gönderim yapabiliyorsunuz.

 

Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?

"Siparişlerim" sayfasından tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

 

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

 

Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Whatsapp Bilgi Hattımız(0544 774 8414) veya Çağrı Merkezimiz(0850 303 4840) üzerinden değişiklilik yapabilirsiniz.

 

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Üç gün içerisinde paketinizi şubeden almamanız durumunda siparişiniz Asrimoda deposuna geri döner.

 

 

 

 

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Asrimoda'dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.

Güvenli
ALIŞVERİŞ
Kapıda
ÖDEME
Ücretsiz
KARGO
Koşulsuz
İADE
12
TAKSİT
Yurtdışına
GÖNDERİM

Bu sitede, SHOPPlus® E-Ticaret Yazılımı kullanılmaktadır.